EDUCATORII NOȘTRI SUNT CEI MAI BUNI DIN LUME!

Cătălina Ene

“Sunt dascăl și om în aceeași măsură. Fac cu drag educație dintotdeauna, pentru copii de toate vârstele și pentru colegi educatori mai tineri, pe cale să descopere o carieră cu recompense neprețuite: zâmbete și îmbrățișări fără număr.”

Ovidiu Căliman

“Sunt două lucruri care stau în inima mea – iubirea pentru natură și iubirea pentru copii. Fie că hoinăresc singur pe munți sau cu ceata de mini-cercetași prin pădure, am parte de o experiență spirituală completă.”

Roxana Patrascoiu

Roxana Pătrășcoiu

“Imi place sa descopăr cum, prin ochii copiilor, chestii banale și uzuale prind o nouă formă. Și chiar eu, prin legătura pe care o creez cu ei, realizez că am o datorie să devin mereu o mai bună versiune a mea. Copiii sunt ca o oglindă magică.”

Andrei Șoit

“Cand nu sunt in drumeție sau sus pe munte, ma găsești lângă copii. Și ei au darul acela unic de a te pune la încercare și de a te face, la finalul călătoriei, un om mai bun și mai împlinit. Și cu infinit mai multă răbdare!”

Oriana Popescu

“Am dintotdeauna o fascinație pentru oameni. M-am făcut sociolog ca sa-i pot înțelege mai bine și m-am oprit la copii pentru că ei sunt cei care au reușit să mă înțeleagă pe mine cel mai bine – cu inocență, fără prejudecăți și cu prietenie necondiționată.”

Adrian Răulea

“Am o mare pasiune pentru Mother Earth – partea naturala – și îmi place sa construiesc, sa modelez, sa inventez, sa editez și sa montez o varietate mare de minuni. Ii ajut pe copii sa descopere lumea din jur și s-o iubească, necondiționat.”

Eliza Ene

“Eu îmi găsesc inspirația din fiecare zi in jocul cu copiii. Redescopăr un alt fel de expresivitate și redevin creativă așa cum n-am învațat nici la Jurnalism. Și ma ajută sa-mi amintesc cum e să trăiești fiecare moment cu profundă fascinație.”

Claudia Dorobanțu

“Mă pasionează cifrele și spiritualitatea deopotrivă. Primele mă ajută să fac ordine în haosul din jur iar din sesiunile aproape zilnice de yoga îmi iau necesarul de claritate interioară, necesară în fiecare zi, mai ales când mă joc cu cifrele la o grădiniță în natură.”

VEZI TOATĂ ECHIPA WALDKINDER

Georgiana Cândea

“Toți îmi spun că am un dar special când vine vorba de interacțiunea mea cu copiii.Nu i-as spune dar neaparat, e o rețetă: e cu multă răbdare, ținut aproape pe săturate și privit în ochi cu drag. Și experiență – am grijă de copii de grădiniță de când eram eu însămi la grădiniță.”

Theodor Gălățanu

“Eu privesc lumea din mijlocul naturii. Sus pe munte oricând, prin valuri când e vară, în zbor pe pârtie iarna, caut muzica din orice zi și orice loc. Și uneori chiar o cânt. Dau mai departe copiilor felul meu de a privi lumea, cu drag și uimire în fața experiențelor esențiale: viața, natura și oamenii.”

Livia Cândea

“Momentul preferat din fiecare zi este ora prânzului, când copiii își fac loc la bucătărie și-mi mai cer o porție. Să-i văd bucuroși de ce le-am pregătit, să le povestesc de unde le aduc brânza și ce am pus în smoothie – astea sunt motive să fiu aici in fiecare zi, cu același drag.”

Sorin Stoica

“De când am descoperit copiii de la grădiniță, parcă pun mai mult drag în tot ceea ce fac în fiecare zi pentru că am ocazia să le arăt și lor – de la tuns iarba, la construit, la tâmplărie sau îngrijit albinele, mă bucur împreună cu ei de lucruri simple.”

Narcisa Gijiulete

Narcisa Gijiulete

“Sunt soție, mamă de cățel, grădinar în timpul liber, creator ocazional de conținut video și picturi în acuarelă. Si, desigur, un super-educator cu mari puteri: preiau durerea, înlătur frica, dau pupici cu lipici și ajut toti copiii aflați la ananghie.”

Iuliana Labo

“Sunt un om obișnuit, care nu caută sensul vieții, ci sensul fiecărei zile. Sunt pasionată de gusturi, arome și mâncatul împreună cu alți oameni, bucurii pe care le-am regăsit la grădiniță împreună cu multe alte provocări care mă încarcă.”

Antonio Galatanu

Antonio Gălățanu

“Mă pasionează sportul și orice formă de artă. Iarna sunt pe schiuri, vara cu bicicleta prin munți și când nu sunt în mișcare, sculptez, pictez sau cânt. Copiii mă văd adesea cântând și am descoperit că e cel mai bun mod de a mă conecta cu ei și a-i face să se deschidă.”

Ionela Bocai

Ionela Bocai

“Eu sunt cofetar, iubesc să prăjituresc și am constatat că zilele în care coc sau pregătesc un desert sunt etichetate intuitiv “zile perfecte”. Sunt în elementul meu atunci când am ceva dulce și sănătos de pregatit. Iubesc viața și micile ei simplități și bucurii.”

Ana Georgescu

Ana Georgescu

“Energia copiilor este sursa mea de inspiratie. Imi place sa citesc, sa ma plimb cu bicicleta si cu cainele meu si sa invat mereu lucruri noi, asta ma face sa ma simt vie si prezenta. Viata, pentru mine, este un laborator de explorare prin joaca.”

Copiii Waldkinder pleacă de la grădiniță cu sclipiri în ochi și revin cu nerăbdare în fiecare zi. E ceea ce are sens în lumea lor și ceea ce ne propunem prin serviciile noastre.

PRIETENII WALDKINDER

Mena Suciu
English teacher

Mena e profesor cu har, bunica din basme și autor de biscuiti de care nu te saturi. Atelierele ei de engleza au un strop de magic fie pentru ca se întâmplă in explorare la pădure, în camere secrete cu atmosfera de poveste sau printre personaje fascinante pe care le creează la fiecare întâlnire.

Andrei Cretu

Andrei Crețu
profu de muzica

Andrei a primit la 13 ani prima lui chitară – iar acum aduce o chitară copiilor în fiecare săptămână și împreună se bucură de muzică, de refrene cunoscute și de dans, le povestește despre sunete, corzi sau note și, de fiecare data, fără greșeală, le da mai departe din marea lui pasiune pentru muzică!

Laura Cândea – Burnete
art-therapist

Laura creeaza experiențe de descoperire personală prin cele mai neașteptate explorări artistice. Copiii lucrează cu corpul lor, în zbor sau rostogolire, cu culoare, cu lut sau cu obiecte naturale culese în pădure și își construiesc abilități de cunoaștere și autocunoaștere, abilități sociale, practice și de comunicare eficientă.

Nu suntem niciodată mai plini de viață, mai aproape de felul nostru de a fi sau mai absorbiți de ceva decât atunci când ne jucăm.

Charles Schaefer
psiholog american, considerat
“tatăl”  terapiei prin joacă

TOTUL DESPRE FOREST KINDERGARTEN

KIT PENTRU PĂDURE

Stăm pe-afară aproape toată ziua, în fiecare zi și pe orice vreme. În curtea grădiniței, în livadă, la pini sau la pârâu, copiii au nevoie de haine potrivite ca să se poată bucura de natură, confortabili și în siguranță.

SIGURANȚA ÎN NATURĂ

Experimentarea și gestionarea corectă și sigură a situațiilor de risc sunt parte esențială și integrantă a abordării de tip Forest School și a unui proces sănătos de dezvoltare a fiecărui copil. Locurile în care ne deplasăm pentru timp în aer liber sunt selectate în avans și evaluate corespunzător privind eventuale pericole – animale, plante cu potențial periculos, trasee pentru drumeții – de către educatorii noștri iar sesiunile de pădure sunt adaptate grupelor de vârstă. Copiii sunt însoțiti permanent de către biolog și echipa de educatori dedicată grupei în toate deplasările, având truse de prim-ajutor echipate cu materialele necesare pentru a interveni in caz de incidente. Educatorii noștri evaluează, periodic, și alături de copii potențialele situații de risc, esențial fiind ca această abilitate să fie dobandită cât mai devreme.

EDUCAȚIE PRIN JOC, ÎN NATURĂ

Noi credem în învățare în mediul natural, prin joc și experiențe generate chiar de către copii. Natura are un efect extrem de puternic asupra felului în care mintea și corpul se dezvoltă. Timpul petrecut în aer liber creează condițiile necesare pentru jocul liber, creativ și autonom care hrănește în mod natural copii sănătoși, motivați și încrezători.
Copiii învață cel mai bine când sunt activi din punct de vedere mental, când se simt implicați în ceea ce fac și relaționează la nivel personal și social, când reușesc să facă conexiuni cu sens pentru ei. Toate acestea se întâmplă atunci când se joacă.

ABORDARE EDUCAȚIONALĂ

Prezentul stă sub semnul transformării și al vitezei, schimbarea devine cea mai importantă constantă a vieții. Totul in jurul nostru se află într-o continuă dinamică. De aceea, și conceptul educațional Waldkinder este un proces viu si creativ, mereu in construcție.

DE CE COMUNITATE?

Pentru că la o simplă grădiniță nu se întâlnesc, cu același drag ca cei mici, părinții. Iar profesoara de engleză nu coace chec sau biscuiți la gustarea de după somn. Și pentru ca, la grădiniță, nici n-ar fi posibil să organizăm vreo noapte, ca în tabără, cu toți colegii. Și cu siguranță, n-ar fi despre grijă, despre responsabilitate, despre prietenie și foarte multă joacă. Pentru ca toate astea sunt posibile in comunitatea Waldkinder.

VIZIUNEA NOASTRĂ

Modelul educațional de tip forest este mai puțin un sistem disciplinar cât un proces inspirațional construit pe o serie de principii.

HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ

Suntem mereu în căutare de oameni care ne împărtășesc pasiunea și înțeleg viziunea noastră despre educația în natură. Dacă ești interesat să intri în echipa noastră, te așteptăm cu un CV la contact@waldkinder.ro

E esențial să te simți în largul tău în mijlocul naturii și să-ți facă plăcere să petreci timp cu copiii de toate vârstele. Experiența și formarea în orice model de pedagogie preșcolară sunt apreciate dar nu esențiale pentru că te vei forma în echipa noastră. Limba germană la nivel mediu e un plus.

Te așteaptă un microbuz dedicat care te duce și aduce zilnic la grădinița și o echipă minunată cu care să împarți prânzuri și gustări delicioase. Plus cele mai frumoase zile petrecute în pădure.